adres

TOCH EEN SUCCESVOL JAAR!!

Ondanks dat 2020 een heel ander jaar is geworden dan gedacht, kunnen we jullie toch vertellen dat het voor de stichting een goed jaar is geweest. Vorig jaar gaven we aan dat we het Rehabilitatiecentrum voor straatkinderen graag wilden voorzien van een waterpomp. Zoals jullie op de foto’s kunnen zien is dat gelukt!! Wij, maar zeker zij, zijn er erg blij mee. Er moest 41 meter voor geboord worden, maar dan heb je ook H2O.

Met onze Andrina Frances Primary School gaat het goed. Er komen steeds meer leerlingen. Door Corona is hij tijdelijk gesloten geweest, maar inmiddels weer open. Dit jaar, op 13 Oktober, bestond de school 10 JAAR!! Dit is natuurlijk met de kinderen gevierd.

Onze adoptiezoon Rafaёl is inmiddels klaar met zijn opleiding tot logistiek medewerker, echter door Corona is er op dit moment geen werk te vinden op dat gebied. Hij heeft tijdelijk als chauffeur kunnen werken voor een hotel. Daarom hebben we hem geholpen een auto aan te schaffen zodat hij zijn eigen taxibedrijfje heeft. Het daarvoor benodigde rijbewijs had hij, met onze steun, al gehaald. We hopen dat hij zichzelf nu kan redden.

Vanaf 2005 zijn we als stichting actief en dat blijven we ook. Wij laten ons niet kisten door Corona. Dus voor het volgend jaar hebben we als wens latrines aan te kunnen leggen bij het jongensonderkomen van het Rehabilitatie centrum. Hygiëne en water zijn een belangrijke basis.

Daarnaast willen we voor onze school graag meer schoolbanken en met name meer lesmateriaal aanschaffen. Door de groei van het aantal leerlingen is dit hard nodig. Wij blijven optimistisch dat dit gaat lukken. Met jullie steun hebben we al zo veel kunnen doen, dus we gaan er voor.

Hoe het begon
2017/18